Täidetava PDF-vormi loomine
Võta meiega ühendust "Tellimise" lehel pakutud viisidel.
Seejärel võtame sinuga ühendust ning lepime kokku edasise suhtluse ja suhtluskanali (telefoni ja e-posti teel).
Hinnapakkumise tegemiseks soovime teada võimalikult põhjalikult tsu vajadusi ja soove.
Näiteks täidetavate dokumentide soovi korral soovime infot:
töö sisu (lahtrite lisamine, dokumendi loomine, kujundamine, logo, fondid jne jne),
lehekülgede arv/ lahtrite rohkus ja lahtrite erinevus, valemite vajadus,
algdokument (loodava dokumendi mustand),
ootus töö valmimise ajale.
Projektipõhiste tööde korral lepime kokku töömahu ja sellest lähtuva prognoositava ajamahu.
Lähtuvalt sinu poolt esitatud andmetest teeme sulle pakkumise hinna ja töö valmimise aja kohta.
Tööga alustame peale vastastikuse kokkuleppe saavutamist ja sinu poolt tellimise esitamist (kirjalikult e-posti teel).
Materjalid ja kokkulepped saadame e-posti teel (kirjalikku taasesitamist võimaldaval viisil).
Töö sujuvuse tagamiseks soovime, et sinu ettevõtet esindaks tellimuse osas üks kindel kontaktisik, kes omaks tervikpilti tellitava töö sisu kohta.
Valminud töö edastame e-posti teel ja koos sellega saadame ka kokkulepitud arve.
Tasuta garantii. Peale töö valmimist tagame 2 kuu jooksul tasuta pisimuudatuste tegemise, et kindlustada tehtud töö toimima hakkamine.
Haldus. Soovi korral võime meie poolt valminud dokumentide või muude tehtud tööde edasise halduse enda kanda võtta.
Koolitus. Soovi korral võime koolitada sinu ettevõttes välja isiku/isikud, kes hakkavad haldama meie poolt loodud materjale.
Teenuse osutamise üldised tingimused asuvad siin
Muudame su ettevõtte dokumentide haldamise lihtsaks.